Back to top
  /  AGI   /  18 godina Media servis globala: ‘Danas dopiremo do dva milijuna slušatelja’

18 godina Media servis globala: ‘Danas dopiremo do dva milijuna slušatelja’

Najslušanija radijska informativna agencija Media servis global danas obilježava 18 godina djelovanja. S direktoricom Silvijom Londero Šimleša, koja je ujedno i članica Uprave AMM Global Instituta, razgovarali smo o tajnama uspjeha brenda koji danas dopire do dva milijuna slušatelja.

10. ožujka 2003. godine Media servis prvi je put odjeknuo radijskim eterom. Njihove prve vijesti prenijelo je 18 hrvatskih radijskih postaja. U godinama koje su uslijedile ‘zavladali’ su radijskim valovima kao najslušaniji informativni izvor.

‘Kvalitetu naših informativnih emisija prepoznale su radijske postaje diljem zemlje, do danas njih ukupno više od 50 koje prenose naše sadržaje i zahvaljujući kojima dopiremo do svih dijelova zemlje. Ideja stvaranja najutjecajnije medijske agencije u zemlji temeljila se na povezivanju lokalnog i nacionalnog medijskog prostora i priznavanju važnosti lokalnog informativnog sadržaja koji je putem Media servisa dobio redovitu nacionalnu dostupnost. Punoljetnost u brojkama za nas znači više od 100 000 informativnih emisija, ekskluzivnih intervjua, specijaliziranih emisija, sučeljavanja, koje redovno prati dva milijuna slušatelja.“

U ovih 18 godina mnogo se toga promijenilo, a oni su znali slijediti trendove, kako tehnološke, tako i trendove u konzumaciji radijskih sadržaja.

‘Publika kroz dan traži brze i kratke informacije koje im iz sata u sat isporučujemo uz našu dulju središnju informativnu emisiju. Mi im pružamo odgovore na sva pitanja koja ih zanimaju, informiramo o važnim zbivanjima na političkoj, gospodarskoj, kulturnoj i sportskoj sceni. O najbitnijim vijestima dana obavještavamo ih i putem našeg Twitter profila, a gostovanja u okviru Intervjua tjedna dostupna su u video formatu na našem YouTube kanalu. Kao moderna radijska informativna agencija našim članicama, ali i ostalim zainteresiranim pretplatnicima, stavili smo na raspolaganje i web stranicu s najnovijim vijestima u pisanom, ali i audio obliku.’

Međutim, glavni razlog uspjeha leži u činjenici da su prepoznati kao brend kojem se vjeruje.

‘U našim informativnim emisijama nema senzacionalizma, nikad nismo pokušavali na brz način podići slušanost. Tijekom godina zaslužili smo povjerenje građana kojima donosimo najnovije, ali i uvijek provjerene informacije.

O planovima za dalje, kaže: ‘U informativi nema života na lovorikama stare slave, svaki dan je novi izazov. Slušatelji od nas s pravom očekuju da uvijek iznova opravdamo to povjerenje koje su nam poklonili. Velika je odgovornost biti prvi radijski izvor informacija u zemlji i najvažniji plan je ostati na razini zadatka, koliko god to izazovno bilo.’

Follow us