Back to top
  /  AGI   /  (2. dio) Uspješan rebranding: Kako je ugašen Narodni radio i rođen narodni

(2. dio) Uspješan rebranding: Kako je ugašen Narodni radio i rođen narodni

Direktor narodnog i kreativni konzultant AGI-ja Katijan Knok otkriva nam kako je Narodni radio postao narodni – više od radija.

Da bi rebranding bio uspješan u proces su bili uključeni svi, od producenata i newspresentera do DJ-eva. Svi oni ambasadori su brenda, ali u prvom planu su DJ-evi, u javnosti poznatiji kao voditelji.

Ogrnuti novim ruhom, definirani novim zvukom krenuli su u ekspanziju narodnog na različitim platformama, jer narodni je i puno više od radija. Platforme od ranije, poput weba i TV-a, dobile su novi izgled/zvuk, a otvoreni su i brojni drugi kanali komunikacije kako bi bili što bliže svojim slušateljima. Danas je narodni izrazito multimedijalan, znači – svugdje je.

Emitira analogono, digitalno, ima svoju televiziju, aplikaciju, sa slušateljima ostvaruje interakciju i preko Whatsappa i Vibera (sjećate se njihove nagrađivane kampanje za Viber stickere koji su tijekom kampanje poslani 3,5 milijuna puta?), na društvenim mrežama broje stotine tisuća pratitelja, a mogu se pohvaliti i objavom koja je pregledana 12 milijuna puta. I na kraju, ali ništa manje važno, stoje iza nekih od najvećih i najkreativnijih evenata u zemlji.

Nema više Narodnog roštilja, sada se uz brend narodnog vežu glazbeno-scenski spektakl ‘Dan najbolje domaće glazbe‘, jedinstveni koncept ‘Koncerta u tvom domu‘, pa i dupkom puna zagrebačka Arena na koncertima koje organiziraju. Jer narodni je danas i ovo…

Ima toga još, promjena načina komunikacije, sadržaja, poslovnog modela, ali i mnoštvo sitnih detalja koji čine mozaik ovog modernog, urbanog, svjetskog radija i bez svakoga od njih slika bi se raspala.

I šećer za kraj – rezultati. Od kada je Narodni radio postao narodni bilježe streloviti rast slušanosti. Posebno je značaj iskorak među mlađom populacijom. Jeste li primjerice znali da je narodni prema posljednjem istraživanju Ipsosa radio s najvećim dnevnim dosegom u Gradu Zagrebu u skupini od 15 do 29? Slušanost se u toj kategoriji udvostručila. I marketinški najzanimljivija publika, ona od 18 do 49 godina, rasla je nakon rebrandinga i za osam postotnih bodova. S tim su došli i bolji poslovni rezultati, najbolji u posljednjih 20 godina.

Trud se isplatio.

Follow us