Back to top
  /  AGI   /  AUDIO ‘Nova Antena donosi najnovije audio produkcijske trendove u svijetu’

AUDIO ‘Nova Antena donosi najnovije audio produkcijske trendove u svijetu’

Nova Antena Zagreb zvuči uistinu svjetski. Govore to dobri poznavatelji radijske scene, a pritom često naglašavaju i njihove dinamične i kreativne produkcijske elemente. Razlog je to za zadovoljstvo direktora Antene Zagreb i kreativnog konzultanta AGI-ja Hrvoja Barišića kojemu je i bio cilj u metropolu donijeti najnovije svjetske trendove, pa ni audio produkcija tu nije izuzetak.

Nova Antena, podsjetimo, startala je 9. studenoga i u Zagreb donijela dašak svjetskih metropola. Barišić nam na početku sažima što pružaju slušateljima.

‘Nova Antena je moderna, brza i aktualna, prilagođena tempu života u gradu Zagrebu. Antena je trend, radio kakav Zagrepčani zaslužuju – prvi izbor metropole!’

Ovaj put posebno nas je zanimao taj produkcijski dio priče. Možemo ih nazvati i posebnim začinima koji jednom radiju daju poseban štih.  ‘Startom nove Antene Zagreb došlo je sveobuhvatnih promjena, pa tako i do promjene produkcijskog identiteta koji je povezan s novom glazbom i contentom‘, kaže Barišić i upoznaje nas s Goranom Štetićem koji je kao njihov senior audio producent preuzeo odgovornost za nove produkcijske elemente koji su imali za cilj istaknuti novu glazbu, ‘pomladiti’ imidž i vezati se za lifestyle targeta.

Štetić nam odmah ‘pušta’ i primjer produkcijskog elementa koji se koristi kad je pjesma toliko nova, uglavnom je prošlo tek dan-dva od izdavanja, da je još nisu stigli brendirati pjevanjem i najavom stvari.

Osim wordinga koji ističu novu glazbu, nisu se zanemarili ni oni klasični ‘Antena – stvari koje voliš’, ‘Antena – vrh!’. Njih je trebalo drugačije realizirati, upakirati i dati im neku novu dimenziju.

‘Neočekivano lomljenje riječi bolje privlači pažnju slušatelja od već poznatih linearnih i ‘po redu’ logičnih konstrukcija tipa ‘Antena – vrh!’ otkriva Štetić.Kako bi ‘igranje’ sa zvukom i brža izrada elemenata bili mogući, na Anteni su po ovom pitanju krenuli opet od nule. Kreiran je posve novi station voice library s dva glasa koji sada zvuče mlađe i veselije, a u njoj je pohranjeno sve, od osnovnih slogana, preko novih wordinga, pa sve do neartikuliranih uzdaha, smijeha, vriskova.’Tako smo dobili oko 2000 odabranih audio clipova glasova, svaki označen energijom, emocijom i sadržajem, što omogućava brzu pretragu i brzo ‘građenje’ konkretnih produkcijskih elemenata. Tek tada su tako konstruirani vokali prolazili kroz tzv. Antenin processing vokala, koji se godinama usavršavao. Naposljetku, stvoreni su produkcijski elementi koji imaju dozu agresivnosti i oštrine, u svakom slučaju privlače pažnju i ističu Antenu Zagreb u odnosu na druge radijske postaje’, objašnjava Štetić.

Follow us