Back to top
  /  AGI   /  AUDIO Raspon kreativnih rješenja: Reklame iz amm.-ove radionice koje ostvaruju ciljeve

AUDIO Raspon kreativnih rješenja: Reklame iz amm.-ove radionice koje ostvaruju ciljeve

Iz kreativne radionice amm.-a u 2020. godini izašle su brojne zamijećene kampanje, oglasi koji su nas zabavili, natjerali da stanemo i razmislimo, zbog kojih smo okretali volane i vozili u pravcu sniženja ili mijenjali planove za večeru. Direktor ove agencije i kreativni konzultant AGI-ja Hrvoje Vukušić izdvojio je nekoliko primjera oglasa koji pokazuju kako se ciljevi ostvaruju različitim pristupima.

‘Kreativnost je ključna kako bismo našim brojnim klijentima isporučili originalna rješenja koja će zaokupiti pažnju i neće se izgubiti u mnoštvu informacija kojima smo svakodnevno izloženi.

Pritom kreativnost ne smije biti sama sebi svrha već mora biti usmjerena prema ostvarivanju zadanih ciljeva. Ponosan sam što smo u amm.-u postigli taj osjetljivi balans’, ističe Vukušić.

Na kraju ove izazovne godine u kojoj je kreativnost posebno došlo do izražaja, Vukušić nam je izdvojio nekoliko primjera koji pokazuju sav raspon njihovih uspješnih oglasa koji su se ‘vrtili’ na najjačim radijskim postajama u zemlji.

Radiochirurgia Zagreb – Kampanja koja je odjeknula jer je kroz primjere životnih situacija ukazala na važnost preventivnih pregleda koji spašavaju živote.

Watch Centar – Oglasima za Black Friday amm. nam je ukrao pažnju odmakom od klasičnih čitanih poruka.

EKO Taxi – Dobra pjevana reklama iz glave nam ne izlazi danima, a upravo na tu kartu amm. je zaigrao u ovom slučaju i pogodio ‘u sridu’.

KFC – Ovim oglasom amm.- ovci su nas ‘hipnotizirali’. Igrom riječi stvorili su sliku koja mami na akciju.

Abela Pharm – Kad obvezni dio oglašavanja lijeka postane sam oglas dobijete jasnu, kratku, ali upečatljivu poruku.

Follow us