Back to top
  /  AGI   /  Audio: Tko kako sluša?

Audio: Tko kako sluša?

Slika je i u Hrvatskoj već vrlo šarolika, a zanimljivi podaci iz Velike Britanije o udjelu uređaja putem kojih se sluša audio mogli bi nam biti pokazatelj kuda idemo. O tome smo razgovarali s radijskim strategom i predsjednikom AMM Global Instituta Ivanom Jurićem-Kaćunićem.

Slika načina audio konzumacije ubrzano se mijenja i bitno je različitima po dobnim skupinama. Rajarov MIDAS (Measurement of Internet Delivered Audio Services) daje uvid u navike medijske publike u Velikoj Britaniji koja je tradicionalno radijska zemlja i s kojom dijelimo slične brojke u ukupnoj konzumaciji radijskih sadržaja.

‘Britanski podaci pokazuju razmjere audio revolucije, kao i to da je publika prigrlila nove mogućnosti. Najzanimljivije je to što se podaci ubrzano mijenjaju, kao nikada do sada, pa i na Otoku možemo očekivati drugačiju sliku vrlo skoro. Znamo da su tamo pametni zvučnici sve rašireniji, a pratimo i proboj DAB tehnologije. U Velikoj Britaniji lani je već oko 94% posto novih automobila  imalo DAB kao standard’, objašnjava Ivan Jurić-Kaćunić.

Razvoj digitalnog radija u Hrvatskoj smatra strateškim projektom, a svoj doprinos dao je pokretanjem prvog cjelovitog digitalnog radija u zemljimojRADIO koji se sluša putem pametnih telefona, računala, digitalnih radijskih prijemnika i kabelskih operatera A1 i MAX TV.

‘Broj njegovih slušatelja u kontinuiranom je porastu, što potvrđuje da hrvatska publika prati svjetske trendove. Kod nas je još uvijek najizraženiji trend porasta online konzumacije radijskih sadržaja, odnosno slušatelji radio sve više nose sa sobom, na pametnim telefonima. Nove navike slušanja najbrže razvijaju mlađe dobne skupine, ali trend je zamjetan u cijeloj populaciji.’

U AMM Global Institutu zadovoljni su pokazateljima jer oni potvrđuju da su na vrijeme reagirali i dočekali publiku tamo gdje ona želi biti.

Follow Ivan

AGI https://www.agi.hr/ivan-juric-kacunic/

LinkedIn https://bit.ly/2TKeZk2

Facebook https://bit.ly/3kVCSko

Twitter https://bit.ly/3mOZxQe

Follow us