Back to top
  /  AGI   /  Back to school kampanje: Kako se izdvojiti iz mase?

Back to school kampanje: Kako se izdvojiti iz mase?

Back to school šoping sezona jedna je od najjačih u godini. Brojni klijenti tada šalju svoje poruke potrošačima, a kako se izdvojiti iz mase i ostvariti željene rezultate ispričao nam je kreativni konzultant AMM Global instituta i direktor amm.-a Hrvoje Vukušić.

Krajem kolovoza i početkom rujna kreće ‘ofenziva’ roditelja i djece na trgovačke centre, knjižare, trgovine s informatičkom opremom i elektronikom, odjećom i obućom. Kupuje se sve, od udžbenika i radnih bilježnica za učenike koji ih ne dobivaju besplatno, preko tenisica, jakni i trenirki pa sve do tableta i laptopa.
O kakvom je šoping događaju riječ zorno pokazuje studija iz 2018. koja je pokazala da je u Velikoj Britaniji back to school šoping sezona treća najvažnija, odnosno najveća, odmah iza Božića i Black Fridayja.

Dakle, svi koji imaju što za ponuditi u tom razdoblju nastoje poslati svoje poruke potrošačima i skrenuti pažnju na svoje proizvode. Kako to učiniti najučinkovitije, pitamo Hrvoja Vukušića.

‘Europska iskustva pokazuju da su roditelji itekako zainteresirani za pripremu svojih školaraca već u srpnju i početkom kolovoza. Na taj način izbjegnu gužve u zadnji tren i precizno upravljaju svojim budžetima u sezoni godišnjih odmora. Za brendove to je šansa da komuniciraju s tržištem i prije nego nastane ‘marketinška buka’ koja se pojačava približavanjem datuma polaska u školu’, odgovara direktor amm.-a.
A kako poruke bivaju sve brojnije, kreativa je sve važnija, objašnjava Vukušić, jer raste koncentracija oglasa usmjerenih na istu ciljanu publiku.

Kao dobar primjer izdvaja veliku promociju ‘Pun ruksak’ na Anteni Zagreb.
‘U vrijeme back to school kampanja naglasak je na porukama – imamo sve što trebaš.

Na Anteni su ‘okrenuli pilu naopako’ i zajedno sa svojim partnerom dijele ruksake sa stvarima koje zapravo želiš poput prijenosnog zvučnika i tableta. Odmaci od uobičajene komunikacije čine razliku’, ističe Vukušić i napominje da je posljednjih godina na europskoj razini uočen trend rasta potrošnje u ovom razdoblju.
‘Jedan od važnijih razloga za porast potrošnje je i taj što učenici sve više žele brendiranu opremu, kao i odjeću i obuću, a mi roditelji, očigledno, slabi smo na želje naše djece.’

Follow us