Back to top
  /  AGI   /  Barišić o Tajnom zvuku: ‘Kreativni tim napravio je odličan posao’

Barišić o Tajnom zvuku: ‘Kreativni tim napravio je odličan posao’

Prvi izbor metropole, Antena Zagreb kreativna je riznica koncepata kojima redovito privlače pažnju javnosti. Dobar primjer za to su i njihove igre poput Tajnog zvuka, odnosno promocije koje su sastavni dio radijskog sadržaja.

Tajnu njihove atraktivnosti otkriva nam direktor Antene i kreativni konzultant AGI-ja Hrvoje Barišić.

Poznato je da prate najnovije svjetske trendove, od glazbe do produkcije, pa ni ovo područje nije izuzetak. Međutim, bez obzira na to svaka igra mora biti jedinstvena, originalna i napravljena baš po mjeri Antene, jer, kako napominje Barišić, kopije nikada ne prolaze dobro.

Pratimo što se događa na radijskoj sceni od New Yorka do Sidneya. Prikupljamo međunarodna iskustva, ali to nam daje samo širu sliku jer svaki dio radijskog sadržaja mora odgovarati podneblju, mentalitetu, zvuku, vrijednostima, pa ako hoćete i osjećaju radija. Ono što smo usvojili od kolega u svijetu je da igra u eteru ne smije biti tek obična igra koju igraju samo neki, ona mora biti događaj o kojem se priča i doživljaj za sve slušatelje.’

Jasno je da i ovdje ima puno posla za kreativni tim koji mora razmišljati out of the box da bi osmislio i kvalitetno proveo jedinstvenu, atraktivnu, zabavnu i magnetski privlačnu igru.

‘Dobar kreativni tim temelj je uspjeha. Trudimo se uvijek slušateljima ponuditi nešto novo i drugačije, a istodobno nam usvojeni visoki standardi ne dopuštaju sadržaj koji će biti zamoran i nezanimljiv.’

Da im to itekako polazi od ruke pokazalo se i tijekom posljednjeg Tajnog zvuka, radijske igre s ukupnim nagradnim fondom od 65 tisuća kuna, koja jednostavno ne može biti slušanija nego što jest. Sve se zasniva na zvuku iz svakodnevnog života, a ove jeseni to su bili oni nastali šiljenjem olovke, stavljanjem paste za zube na četkicu i korištenjem dispenzora za tekući dezinficijens.

Osim u eteru, zvuk se stalno iznova preslušavao na njihovim društvenim mrežama, a slušateljima su pokušavali pomoći njihovi DJ-evi Saša Lozar, Tamara Loos i Mirna Savić.

Tako običan, ali misteriozan zvuk užario je Antenine telefone, daleko je odjeknuo i na njihovim društvenim mrežama. Stiglo je ukupno 16 714 prijava za igru, ali igrali su zapravo svi jer se o izvorima neobičnih zvukova raspravljalo i na ulici i u kafićima, studentskim domovima, poslovnim uredima.

‘Kad postigneš da igra zaživi daleko izvan etera, znaš da si uspio. I što je najvažnije, svi su se zabavili. Naš cjelokupni kreativni tim opet je napravio odličan posao’, zaključio je ovu temu Barišić.

Follow us