Back to top
  /  AGI   /  Barišić: ‘Prepoznali smo trendove i kreirali novi oblik radijskog oglašavanja’

Barišić: ‘Prepoznali smo trendove i kreirali novi oblik radijskog oglašavanja’

Grupa radijskih profesionalaca okupljena na Anteni Zagreb rekordnom je brzinom reagirala na pandemijske uvjete i potrese, kreirajući program tako da uistinu bude uz svoje slušatelje, od ispunjavanja svoje misije da zabavi, do organiziranja akcija potpore. Svjesni da se svijet kakav poznajemo mijenja, i oglašivačima su ponudili nešto novo, poseban hibridni oblik radijskog oglašavanja. O čemu je riječ, ispričao nam je direktor Antene i kreativni konzultant AGI-ja Hrvoje Barišić.

Prije otprilike godinu dana Hrvatska je zabilježila prvi slučaj zaraze koronavirusom, naši su se životi gotovo preko noći počeli mijenjati. ‘Kao i svaku granu biznisa, korona je pogodila radio, ali ‘pogodila’ nas je i s novim prilikama koje je trebalo na vrijeme prepoznati i iskoristiti. Ako se sve oko tebe mijenja, moraš i ti. 2020. dala nam je šansu da se odmaknemo od zadanih okvira, razvijamo ideje koje ranije možda nikada ne bi zaživjele’, kaže Hrvoje Barišić.

Djelujući proaktivno, prepoznavajući trendove, klijentima su ponudili novi oblik oglašavanja – kombinaciju salesa i velike promocije, a provode ga u suradnji s agencijom amm.

‘Kriza, ograničenja traže kreativne odgovore, drugačiji pristup, poseban ton komunikacije. Zato smo zajedno s Petrolom dijelili kavu za van, zbog zatvorenih kafića osmislili smo i koncept nazdravljanja Panom na daljinu. Priključili smo se trendu objavljivanja hrane na Instagramu tijekom lockdowna, pa smo za Kotany napravili on-air i Instagram kampanju.’

Ovaj hibrid njihov je način pružanja potpore oglašivačima u dinamičnim uvjetima. Razvijen je od strane kreativaca Antene Zagreb, koji su se ranijih godina dokazali kroz brojne velike promocije koje idejno uvijek nastaju na radijskoj postaji gdje najbolje poznaju svoje slušatelje.

‘Tko potencijalnog kupca među našim slušateljima zna najbolje? Mi na radiju, jer ga slušamo svaki dan, kao i on nas. Znamo koliko se promijenio posljednjih mjeseci, što ga muči, što želi, znamo doprijeti do njega.’

Barišić napominje da će sve ono što smo proživjeli posljednjih mjeseci dugoročno ostaviti traga i s tim valja računati.

‘Čovjek usvaja nove navike, a procjene koliko nam za to treba vremena variraju od 18 do 254 dana. Ne zaboravimo da mi živimo u pandemijskim uvjetima gotovo 365 dana. Zar itko misli da će navike koje smo stvorili i usvojili zadnjih godinu dana preko noći nestati?’

Follow us