Back to top
  /  AGI   /  Direktor Antene Zagreb otkriva zašto je važno biti na TikToku

Direktor Antene Zagreb otkriva zašto je važno biti na TikToku

Najbrže rastuća društvena mreža na svijetu – TikTok izaziva pažnju sve većeg broja brendova, a na domaćoj radijskoj sceni status lider prema broju pratitelja ima Antena Zagreb. Njezin direktor i kreativni konzultant AMM Global Instituta Hrvoje Barišić napominje da je riječ o trendu, a kako mladi kažu i subkulturi, koji se ne smije zanemariti.

Za početak, statistika nam daje uvid u snagu ove mreže. Prema podacima iz 2020. (Datareportal) TikTok je imao 800 milijuna aktivnih korisnika. Oni u prosjeku dnevno posvete 52 minute svog vremena ovoj popularnoj aplikaciji, prema BusinessofApps iz 2019. godine. S obzirom da je riječ o mreži s kratkim videozapisima, korisnik u tom vremenu može pregledati na desetke i desetke videa. Lani je ova mobilna aplikacija oborila i rekord s 2 milijarde skidanja, što znači da je TikTok našao svoje mjesto u krugu pobjednika koji će iz koronakrize izaći još jači.

Tko je prosječan korisnik TikToka – pitanje je koje zanima čelnike brendova.

‘Činjenica je da je to mreža prije svega mladih, ali tu ne govorimo samo o tinejdžerima. Prema Globalwebindexu iz 2019. 41% korisnika imalo je između 16 i 24 godine. Istodobno, istraživanje s američkog tržišta pokazuje rast interesa odraslih za TikTok’, napominje Hrvoje Barišić, direktor radija s najvećim brojem pratitelja na TikToku.

‘Prepoznali smo trend i na vrijeme se uključili. Za nas kao kreatore sadržaja iznimno je važno stvarati mostove prema mladima, predstavljati im naše vrijednosti i ljude. Imamo dovoljno znanja i iskustva da znamo sadržaje prilagoditi mreži i ciljanoj publici, što se i na ovom primjeru pokazalo.’

Ističe i da TikTok omogućuje dosezanje velikog broja ljudi i neovisno o broju pratitelja.

‘Korisnici vide sadržaj koji nije ograničen samo na onaj koji su plasirali ljudi koje prate već prema njihovim interesima. Možemo reći da se sadržaj prikazuje na temelju onoga što se korisnicima sviđa, a ne tko im se sviđa’, objašnjava Barišić i dodaje da su važnost i mogućnosti platforme u svijetu prepoznali već mnogi jaki brendovi, od mobilnih operatera do proizvođača automobila.

‘S obzirom na bazu korisnika i mogućnosti koje pruža, TikTok je mnogo više od mreže za klince, kako su je neki nazivali podcjenjivački, i svakako zaslužuje ozbiljnu pažnju kako bi se brend predstavljao, prije svega, mladima.’

Follow us