Back to top
  /  AGI   /  Direktor narodnog otkriva najveće izazove rebrandinga

Direktor narodnog otkriva najveće izazove rebrandinga

Slušanost i prihodi narodnog nakon rebrandinga potvrđuju da je ta odluka bila ispravna koliko i izazovna.

Kompleksni projekt korjenitih promjena rezultirao je nestankom Narodnog radija s medijske scene i rođenjem modernog, urbanog radija, a najveće izazove na tom putu otkrio nam je direktor narodnog i kreativni konzultant AGI-ja Katijan Knok.

Brend je, kako neki vole reći, poput djeteta o kojem se brinemo, kontinuirano potičemo njegov razvoj, osnažujemo ga. Zna biti posebno izazovno dok ne ‘prohoda’, a i kad odvažno krene u svijet bdijemo kako bi dalje rastao ili sačuvao svoju poziciju, odgovorio svim izazovima. Na tom putu brend se može umoriti, a na nama je da prepoznamo pravi trenutak za rebranding.

„Da bi ostali na vrhu potrebno je slijediti trendove, odgovarati na izazove. Željeli smo da najbolja domaća glazba bude predstavljena na radiju kakav zaslužuje, a koji je u rangu s najboljima na svijetu.“

Kad osvijestimo da je vrijeme za promjenu, vrijeme je za definiranje strategije.

Opsežni rebranding izrazito je zahtjevan proces tijekom kojeg se lako posklizne, stoga je važno odmah na početku znati što želimo od promjena, imati viziju brenda koji se iznova rađa. Kad unaprijed znate kako želite da brend izgleda, zvuči, koje emocije izaziva, po čemu se izdvaja, lakše je tijekom procesa donositi odluke o pojedinim rješenjima. Neodlučnost samo može stvoriti dodatne probleme.

Prilikom stvaranja novog identiteta brenda treba i pravilno odabrati agenciju s kojom ćete surađivati, jer, osim njihovog znanja i iskustva, bitno je i jeste li ‘kliknuli’.

‘Bruketa & Žinić pružili su nam ono što nam je trebalo, inovativno rješenje koje još nije viđeno na našem tržištu.“

Kako bi novi brend uistinu zaživio na tržištu to se prvo treba dogoditi unutar njegove kuće. Prije svega trebaju ga prihvatiti i zavoljeti zaposlenici. Riječ je o vrlo važnom, ako ne i ključnom koraku na putu do uspješnog rebrandinga i zato treba osigurati dovoljno vremena za komunikaciju unutar tvrtke da bi naposljetku ‘štimala’ i komunikacija prema van, prema slušateljima.

Uključili smo zaposlenike u proces gotovo od samoga početka, komunicirali razloge rebrandinga, ciljeve, pojedina rješenja, održavali redovite sastanke i to nam je svima pomoglo da se oprostimo od staroga brenda za koji smo bili vezani i zavolimo narodni.’

Nakon interne slijedi vanjska kampanja, u slučaju narodnog prema slušateljima. Nužno je jasno i sustavno se obraćati ciljanoj skupini i prihvatiti činjenicu da se ne možete svidjeti svima.

Follow us