Back to top
  /  AGI   /  INTERVJU Vukušić: ‘Radio došao u fokus oglašivača’

INTERVJU Vukušić: ‘Radio došao u fokus oglašivača’

Oglašivači iz svih branši sve češće biraju radio, ističe kreativni konzultant AGI-ja i direktor amm.-a Hrvoje Vukušić. U razgovoru nam je otkrio i što je to potaknulo klijente da više obrate pažnju na moć radijskog oglašavanja.

Iza nas je turbulentna godina. Kako se kriza odrazila na radijsko oglašavanje?

2020. je bila izazovna, ali u tom razdoblju radio je oglašivačima došao u fokus. Komparativne prednosti oglašavanja na radiju prepoznate su od strane sve većeg broja novih klijenata, a s mnogim partnerima od radnije smo učvrstili odnose.

Od početka priče s koronom, što su još pojačali razorni potresi, prijašnji planovi su padali u vodu, a klijenti su počeli tražiti brza i efikasna rješenja. Jučer bi donijeli odluku o kampanji, danas nas nazvali, mi bismo im je sutra isporučili, kampanja bi se praktički odmah počela ‘vrtiti’ na najjačim radijskim postajama u zemlji. Uglavnom su svi usredotočeni na iduća dva-tri tjedna i mi smo im idealan partner s kojim dolaze do kupaca ili korisnika usluga. Brzina, kreativnost, doseg, targetiranje, ROI – prednosti su koje uspješno isporučujemo.

Što očekujete od ove godine?

Na hrvatskom tržištu sve je jasnija moć radija i mislim da je najbolje vrijeme tek pred nama. Mi smo malo tržište i dobar glas brzo se pročuje. Rezultati koje smo ostvarili za stotine i stotine naših klijenata pokazuju da je amm. odličan izbor.

Činjenica je da su brojne tvrtke za 2021. povećavale budžete za radio, pa i povećavale u odnosu na preCOVID vrijeme unatoč tome što se pazi na svaku kunu i što je optimizacija budžeta primarna tema. Posebno nas raduju svi oni klijenti koji radio dosad nisu uzimali u obzir, a takvih je ovih dana i mjeseci sve više.

Iz kojih branši pretežno dolaze vaši klijenti?

Iz svih, postalo je jasno da radio prodaje sve. Srušili smo mitove da se nešto, poput automobila, mora vidjeti da bi se prodalo. Suradnja s klijentima iz svih grana gospodarstva, s kojima smo stalno u komunikaciji, daje nam najširu moguću sliku o zbivanjima i kretanjima na tržištu. Praktički u real-timeu znamo što se događa u pojedinoj branši.

amm. je platforma preko koje ide komunikacija ozbiljnog radijskog biznisa prema van, a istodobno imamo kontinuirani priljev informacija s tržišta. Ta širina je naša snaga jer nam, uz naš know how, pomaže da podržimo naše klijente na najbolji mogući način. Mi ne prodajemo vrijeme i prostor na radijima, kao što bi mnogi rekli na prvu, već preko tih jakih platformi prodajemo automobile, taksi usluge, kuhinje, odjeću, kozmetiku naših klijenata. Nismo fokusirani sami na sebe nego na klijente i njihove potrebe.

Kako bi poruke klijenata uspješno stigle do potrošača, znamo da je iznimno važna kreativa. Kako se 2020. odrazila na kreativnost radijskog oglašavanja?

Kreativnost je došla još više do izražaja. Ne postoji univerzalni recept za uspješnu kampanju, ali uvijek je dobro iskoračiti, biti hrabar. Pritom kreativnost ne smije biti sama sebi svrha, već u službi rezultata. ROI je ono što klijenti pamte. Mi nudimo gotova kreativna rješenja u vidu velikih promocija, kao i one koje naš Kreativni odjel radi točno po mjeri klijenta.

Radio i kreativnost zajedno predstavljaju multipliciranu kreativnost. Vizualno uglavnom svi jednako doživimo reklame, a na radiju svatko na svoj način. I tu leži moć radijskog oglašavanja u odnosu na druge, u imaginaciji onoga što ne vidimo.

Follow us