Back to top
  /  AGI   /  Ivan Jurić-Kaćunić o kreativnosti kao ključnoj vještini

Ivan Jurić-Kaćunić o kreativnosti kao ključnoj vještini

U visoko konkurentom globalnom okruženju kreativnost je iznimno važna za opstanak i razvoj, a radio kao dio kreativne industrije tu je na svom terenu.

Predsjednik Uprave AGI-ja Ivan Jurić-Kaćunić ističe da je upravo ta kvaliteta jamac svijetle budućnosti radija.

U dinamičnom okruženju seizmičkih promjena samo stalna prilagodba donosi uspjeh, a radijska industrija već se dokazala po tom pitanju. Nema inovativnosti bez kreativnosti, a onda ni sposobnosti da se odgovori na izazove koje susrećemo. Jer s godinama mijenja se sve, od tehnologije, preko trendova, do zahtjeva publike.
Radio kao medij i u Hrvatskoj se dokazao, a lideri industrije, od kojih su mnogi okupljeni baš u amm global institutu, predvode brendove koji mogu stati uz bok najjačima u Europi, pa tako i svijetu. Upravo kreativnost iznjedrila je koncepte i rješenja zahvaljujući kojima su se istaknuli na medijskom tržištu i osvojili široku publiku.
Već smo govorili o tome kako je radio uspješno prigrlio nove tehnologije, ali u središtu svega ostaju ljudi, svi oni koji osmišljavaju i razvijaju te kreativne koncepte zbog kojih je radio kao medij danas iznimno atraktivan, slušan, čitan i gledan.

Posljednji udar krize uzrokovane pandemijom još jednom je pokazao svu raskoš talenata koje su okupile radijske postaje pod svojim okriljem povezujući se sa svojom publikom na poseban način u posebnim uvjetima. Svakako treba pozdraviti njihovu brzu reakciju i prilagodbu novonastalim uvjetima tijekom lockdowna, kada su ostvareni i vrlo zapaženi programski sadržaji te akcije.

Ono što je omogućilo da osiguramo današnju poziciju radijske industrije, moramo njegovati i dalje, napominje Jurić-Kaćunić. Nužno je sustavno ulagati u edukaciju i razvoj vještina, poticati individualnost i kreativnost, razmišljanje izvan zadanih okvira, jer sve što je već viđeno već je i potrošeno. Samo originalne ideje prolaze, čine pozitivnu razliku.

Kreativne i kulturne industrije mogu se pohvaliti značajnim zapošljavanjem mladih, a to je sigurno jedan od izvora vitalnosti radija. Spoj iskustva, znanja i mladenačke energije stari je recept za uspjeh, ali bez poticajne sredine u kojoj se njeguje kreativnost, on bi lako mogao izostati.

Svjetski ekonomski forum i ove je godine u izvješću o budućnosti poslova ukazao na važnost kreativnost koja ulazi u sam vrh potrebnih vještina kako bismo odgovorili izazovima, a znamo da budućnost počinje danas, za nju smo se trebali pripremiti još jučer.


Follow Ivan

AGI https://www.agi.hr/ivan-juric-kacunic/

LinkedIn https://bit.ly/2TKeZk2

Facebook https://www.facebook.com/ivan.juric.kacunic.official/

Twitter https://bit.ly/3mOZxQe

Ivan Jurić-Kaćunić

Ivan Jurić-Kaćunić, President of the management board @ amm global institut

Follow us