Back to top
  /  AGI   /  Jutarnji show – kralj radijskog programa

Jutarnji show – kralj radijskog programa

Multimedijalnost radiju je donijela još širi opseg i pojačala cjelodnevnu interakciju sa slušateljima, ali kralj radijskog programa je – jutarnji show. Prva radijska postaja na našem tržištu koja je investirala u njega kako bi pratio najnovije svjetske trendove bila je Antena Zagreb, na čelu s direktorom Hrvojem Barišićem koji je i kreativni konzultant AGI-ja.

Ispričao nam je detalje.

Prvo riječ, dvije o navikama slušatelja. Radio je najslušaniji od 6 ujutro do 18 sati, a udarni termin je onaj od 6 – 10 (kad se uzme prosjek svih postaja, ima izuzetaka). Zanimljivost hrvatskog tržišta je da se najveća slušanost bilježi bliže 10 nego 7 sati.

Specifičnosti ima i na mikrolokacijama, ali u svakom slučaju jutro je top radijski termin. Tada se sluša i kod kuće uz prvu kavu, na putu do posla, a svira i na radnom mjestu.

Imajući sve to na umu, Antena Zagreb je prva krenula u korjenite promjene i visoko podigla ljestvicu jutarnjeg showa. Kreirala ga je tako da zagrebačkoj publici ponudi kvalitetan i moderan radio u kakvom su do tada uživali stanovnici Londona ili Berlina.

Kako bi dostigli visoko postavljeni cilj trebala im je najmodernija tehnologija, produkcija ispolirana do savršenstva i, naravno, ljudi koji su u svakoj radijskoj priči najvažnija karika. Stoga je organiziran niz edukacija i upoznavanje s najnovijim svjetskim trendovima u radijskoj industriji.

Kad su krenuli s modernim konceptom jutarnjeg showa, Antena je ponudila još jednu novost. Kao prvi formatirani radio, što se glazbe tiče, prepustili su konačnu riječ slušateljima.

Govorni dio, koji je posebno bitan u tom dijelu dana, pomno je planiran, ali to ne znači i opsežan. Formula je puno glazbe, malo priče, ali ono što se govori mora biti zanimljivo, kratko i jasno. Važno je slušatelja informirati, ali ga, prije svega, žele zabaviti i uljepšati mu dan.

Jutarnji show na većini radija najzahtjevniji je programski dio i na njemu radi najveći broj ljudi, DJ-evi (uglavnom više od jednog), producenti i audioproducent.

Pokazalo se da se uloženo itekako vraća, jer je, osim slušateljima, iznimno zanimljiv i oglašivačima. Nije Hrvatska tu iznimka, a u Europi su poznati slučajevi i tolikog interesa da oglasni prostor bude prodan i godinama ranije.

Follow us