Back to top

Katijan Knok

Katijan je direktor i glavni urednik nacionalnog branda – narodni. Svoj profesionalni put započeo je na radiju i bila je to ljubav na prvi pogled, koja traje već gotovo 15 godina. U svom radu, Katijan je u ulozi direktora ili savjetnika Uprave osmišljavao programske formate čak četiri vrlo uspješna radijska programa, a kroz organizaciju velikih koncerata narodnog, poput Petra Graše i Doris Dragović u ispunjenoj Areni Zagreb te Dana najbolje domaće glazbe dokazao se i u PR-u i event managementu.

U projektima koje realizira uvijek naglašava iznimnu važnost kvalitetne selekcije i formiranja tima ljudi, uz koje je moguće podizanje kvalitete ali i vrijednosti branda, a upravo je tim narodnog s Katijanom na čelu dobio nagradu SoMo borac za najbolju digitalnu kampanju u regiji u 2019. godini za prve animirane, zvučne viber stickere.

Uspjeh tima ovisan je o njegovoj izvrsnosti, a izvrsnost je određena rastom i razvojem, kako osobnog, tako i kolektivnog razvoja naših timova. Nemojte se zadovoljavati stagnacijom, postavite si realne ciljeve, jasnu strategiju i sa Vašim osobnim razvojem, rast će i Vaš tim.

amm global institut
E-mail
Follow me
  • Fešta od muzike na splitskoj Tvrđavi Gripe: Jelavić, Nižetić i Orlić održali zajednički koncert
    Read AGI blog
  • Nina je pjevala Splitu: Čarobna večer nabijena emocijama
    Read AGI blog
  • narodni i Splitski festival udružili snage: Uskoro ekskluzivni koncert Nine Badrić
    Read AGI blog
  • VIDEO I Vatreni slušaju narodni: 'Uz Bilo naroda do novih pobjeda'
    Read AGI blog
  • Novi projekt AGI-ja: Lansiran video podcast Skip Or Beep
    Read AGI blog
  • Otkrivamo tko će obraditi navijačku himnu narodnog s potpisom Ivana i Vjekoslave Huljić
    Read AGI blog
  • Na narodnom ispričana priča koja je ganula cijelu Hrvatsku
    Read AGI blog
  • Knok otkriva kako osvojiti publiku u top radijskom terminu
    Read AGI blog
  • Knok o novom pojačanju narodnog: 'Imamo tim za dodatni rast'
    Read AGI blog
Follow us