Back to top

Katijan Knok

Katijan je direktor i glavni urednik nacionalnog branda – narodni. Svoj profesionalni put započeo je na radiju i bila je to ljubav na prvi pogled, koja traje već gotovo 15 godina. U svom radu, Katijan je u ulozi direktora ili savjetnika Uprave osmišljavao programske formate čak četiri vrlo uspješna radijska programa, a kroz organizaciju velikih koncerata narodnog, poput Petra Graše i Doris Dragović u ispunjenoj Areni Zagreb te Dana najbolje domaće glazbe dokazao se i u PR-u i event managementu.

U projektima koje realizira uvijek naglašava iznimnu važnost kvalitetne selekcije i formiranja tima ljudi, uz koje je moguće podizanje kvalitete ali i vrijednosti branda, a upravo je tim narodnog s Katijanom na čelu dobio nagradu SoMo borac za najbolju digitalnu kampanju u regiji u 2019. godini za prve animirane, zvučne viber stickere.

Uspjeh tima ovisan je o njegovoj izvrsnosti, a izvrsnost je određena rastom i razvojem, kako osobnog, tako i kolektivnog razvoja naših timova. Nemojte se zadovoljavati stagnacijom, postavite si realne ciljeve, jasnu strategiju i sa Vašim osobnim razvojem, rast će i Vaš tim.

amm global institut
E-mail
Follow me
  • Multimedijalna interaktivnost radija: 'Cilj je biti unique'
    Read AGI blog
  • Dan najbolje domaće glazbe: Prestižna nagrada za pjesmu godine u rukama Massima
    Read AGI blog
  • Jeste li čuli za najzabavniji digitalni radio - mojRADIO? Otkrivamo detalje
    Read AGI blog
  • Počelo odbrojavanje do Dana najbolje domaće glazbe i dodjele prestižne nagrade
    Read AGI blog
  • Na HRT-u glazbeni spektakli koje potpisuje i narodni
    Read AGI blog
  • Koncerti u Areni Zagreb: Vodimo vas u svijet najvećih glazbenih događaja
    Read AGI blog
  • Direktor narodnog otkriva najveće izazove rebrandinga
    Read AGI blog
  • (2. dio) Uspješan rebranding: Kako je ugašen Narodni radio i rođen narodni
    Read AGI blog
  • Uspješan rebranding: Kako je ugašen Narodni radio i rođen narodni (1. dio)
    Read AGI blog
Follow us