Back to top

Katijan Knok

Katijan je direktor i glavni urednik nacionalnog branda – narodni. Svoj profesionalni put započeo je na radiju i bila je to ljubav na prvi pogled, koja traje već gotovo 15 godina. U svom radu, Katijan je u ulozi direktora ili savjetnika Uprave osmišljavao programske formate čak četiri vrlo uspješna radijska programa, a kroz organizaciju velikih koncerata narodnog, poput Petra Graše i Doris Dragović u ispunjenoj Areni Zagreb te Dana najbolje domaće glazbe dokazao se i u PR-u i event managementu.

U projektima koje realizira uvijek naglašava iznimnu važnost kvalitetne selekcije i formiranja tima ljudi, uz koje je moguće podizanje kvalitete ali i vrijednosti branda, a upravo je tim narodnog s Katijanom na čelu dobio nagradu SoMo borac za najbolju digitalnu kampanju u regiji u 2019. godini za prve animirane, zvučne viber stickere.

Uspjeh tima ovisan je o njegovoj izvrsnosti, a izvrsnost je određena rastom i razvojem, kako osobnog, tako i kolektivnog razvoja naših timova. Nemojte se zadovoljavati stagnacijom, postavite si realne ciljeve, jasnu strategiju i sa Vašim osobnim razvojem, rast će i Vaš tim.

amm global institut
E-mail
Follow me
  • Knok otkriva kako osvojiti publiku u top radijskom terminu
    Read AGI blog
  • Knok o novom pojačanju narodnog: 'Imamo tim za dodatni rast'
    Read AGI blog
  • Merch narodnog: Uskoro u prodaji ručnici i traženi kišobrani
    Read AGI blog
  • FOTO Knok: 'Naši DJ-evi prvi u regiji kreiraju program na najmodernijem DHD pultu'
    Read AGI blog
  • Living Room Acoustic narodnog – evo zašto se o toj emisiji priča
    Read AGI blog
  • Knok o podcastima: 'Prilika radijskim postajama za širenje dosega'
    Read AGI blog
  • Video sadržaji narodnog na YouTubeu dosežu milijunske preglede
    Read AGI blog
  • Multimedijalna interaktivnost radija: 'Cilj je biti unique'
    Read AGI blog
  • Dan najbolje domaće glazbe: Prestižna nagrada za pjesmu godine u rukama Massima
    Read AGI blog
Follow us