Katijan Knok
Katijan je direktor i glavni urednik nacionalnog branda – narodni. Svoj profesionalni put započeo je na radiju i bila je to ljubav na prvi pogled, koja traje već gotovo 15 godina. U svom radu, Katijan je u ulozi direktora ili savjetnika Uprave osmišljavao programske formate čak četiri vrlo uspješna radijska programa, a kroz organizaciju velikih koncerata narodnog, poput Petra Graše i Doris Dragović u ispunjenoj Areni Zagreb te Dana najbolje domaće glazbe dokazao se i u PR-u i event managementu.
U projektima koje realizira uvijek naglašava iznimnu važnost kvalitetne selekcije i formiranja tima ljudi, uz koje je moguće podizanje kvalitete ali i vrijednosti branda, a upravo je tim narodnog s Katijanom na čelu dobio nagradu SoMo borac za najbolju digitalnu kampanju u regiji u 2019. godini za prve animirane, zvučne viber stickere.
Uspjeh tima ovisan je o njegovoj izvrsnosti, a izvrsnost je određena rastom i razvojem, kako osobnog, tako i kolektivnog razvoja naših timova. Nemojte se zadovoljavati stagnacijom, postavite si realne ciljeve, jasnu strategiju i sa Vašim osobnim razvojem, rast će i Vaš tim.