Back to top
  /  AGI   /  Koncerti u Areni Zagreb: Vodimo vas u svijet najvećih glazbenih događaja

Koncerti u Areni Zagreb: Vodimo vas u svijet najvećih glazbenih događaja

Prošlo je godinu dana od spektakularnog koncerta glazbene dive Doris Dragović u Areni Zagreb iza kojega je stajao narodni i s njim povezana agencija Heart experience, specijalizirana za event management.

Ova jedinstvena kombinacija znači da su jedini organizator sa svojim medijskim platformama koji može osigurati i veliki obujam vanjskog oglašavanja. I radio koji te sluša i agenciju vodi Katijan Knok, kreativni konzultant AGI-ja, koji nas uvodi u svijet organizacije i promocije najvećih glazbenih događaja u zemlji.

Kad spomenete narodni, prvo što vam padne napamet je najbolja domaća glazba, ali odmah potom pred očima su vam i jedinstveni događaji poput Koncerta u tvom domu, Dana najbolje domaće glazbe, spektakularni koncerti u Areni Zagreb. Godinama su stjecali iskustva u organizaciji događaja o kojima se pričalo i pisalo, pa je bilo logično to sve podići na višu razinu. Nastupi najvećih hrvatskih zvijezda u najvećoj hrvatskoj Areni su upravo to – korak kojim su ispisali povijest domaće radijske industrije.

‘Organizacija koncerata je, s obzirom na snagu narodnog kao nacionalnog koncesionara, prirodni slijed događaja koji se pokazao punim pogotkom’

objašnjava Knok, a na taj su se način i fizički približili svojoj publici koja broji oko milijun slušatelja tjedno.

Njihovom golemom dosegu putem etera treba pribrojiti i onaj na snažnim digitalnim platformama, a interakcija s publikom odvija se i kroz redovita mjesečna istraživanja glazbenih preferencija. Teško da u zemlji netko može bolje znati od njih kako hrvatska publika diše po pitanju domaćih izvođača, oni znaju tko od glazbenih zvijezda i kada može napuniti veliku dvoranu.

‘Osluškujemo bilo publike, baratamo i konkretnim brojkama, a kad osjetimo da je stigao pravi trenutak, u dogovoru s izvođačem, krećemo u kompleksnu akciju organizacije i promocije koncerta kojeg će posjetiti i više od 18 tisuća ljudi, a stotine tisuća slušati i gledati putem etera, narodni TV-a ili društvenih mreža’, priča Knok.

Nakon definiranja mjesta i vremena, slijedi mnoštvo koraka koji vode do besprijekorno organiziranog događaja, od ishođenja potrebnih dozvola, osiguravanja svih tehničkih uvjeta, scenografije, do unajmljivanja zaštitara i hostesa. Dok Heart experience ekipa brine da sve bude spremno za pravi spektakl, narodni paralelno na svim svojim medijskim platformama s milijunskim dosegom osigurava da se za njega čuje.

‘Zahvaljujući slušanosti, ali i gledanosti i čitanosti naših sadržaja, nije nam problem doprijeti do svih dijelova Hrvatske, a pokazalo se i puno dalje. Bitno nam je da sama najava koncerta glasno odjekne, ali priča se ni nakon toga ne smije ispuhati.’

Intenzivna kampanja, u kojoj se kombinira snaga narodnog, PR i marketinške aktivnosti, provodi se prema unaprijed zacrtanom detaljnom planu, uključujući i zakup drugih medija te vanjsko oglašavanje, a plan se tijekom vremena i prilagođava.

‘Čim smo najavili posljednji veliki koncert koji smo radili s divom Doris Dragović odmah je nastale ogromna pomama za ulaznicama. U vrijeme godišnjih odmora došlo je do malog zatišja, a onda su karte planule dva mjeseca uoči nastupa. U tom trenutku ozbiljno se razmišljalo o drugom koncertu glazbene dive, ali to ipak nije bilo izvedivo zbog njezinih ranije preuzetih obveza.’

Nekoliko mjeseci priprema naposljetku je rezultiralo glazbenim spektaklom u Areni Zagreb, 30. studenoga. 2019.

Heart experience i narodni mogu se pohvaliti da stoje iza još jednog nezaboravnog glazbenog događaja u zagrebačkoj Areni, koncerta karijere Petra Graše, 2017.

I čim prilike to dopuste, bit će toga još.

Follow us