Back to top
  /  AGI   /  Londero Šimleša: ‘Imamo odgovornost prema slušateljima’

Londero Šimleša: ‘Imamo odgovornost prema slušateljima’

Godina koju smo ostavili iza sebe bila je teška i izazovna. U takvim vremenima postaje još jasnija važnost pravodobnog i objektivnog novinarstvo, napominje članica Uprave AGI-ja i direktorica Media servis globala Silvija Londero Šimleša.  

Radio kao brz medij i onaj kojemu se najviše vjeruje u 2020. godini pokazao je svoju zrelost. Od nezapamćenih pandemijskih uvjeta do razaranja uzrokovanih potresima, ostao je izvor kvalitetnih informacija, a nekima i jedini kanal informiranja.

‘Ponosna sam na novinare i urednike Media servis globala jer su u mnoštvu informacija i pod pritiskom da se brzo reagira neumorno tragali za istinom i slušateljima pružali provjerene i pravodobne informacije. Koliko god neka vremena bila teška i ponekad emotivno iscrpljujuća, vi imate odgovornost prema svojim slušateljima i prilagođavate se novonastaloj situaciji.’

Londero Šimleša primjećuje da se u proteklom razdoblju redefinirao odnos između slušatelja i medija.

‘2020. godina pridonijela je velikoj solidarnosti i zajedništvu među publikom i među medijima, ali je i redefinirala odnos između slušatelja i medija čija je uloga u pravodobnom i objektivnom informiranju javnosti postala jasnija nego ikada. Povjerenje je ključno budući da su poruke koje su objavljene pod uredničkim sadržajem od strane publike doživljene vjerodostojno, neovisno i neutralno, a informativni program ima veću razinu kredibiliteta od ostalih komunikacijskih kanala.’

Komunikacijskih kanala je više nego ikada prije, kao i informacija koje se pojavljuju, a upravo u kriznim situacijama se povećava potreba za dobivanjem vjerodostojnih podataka.

‘Povećana količina informacija i njihov brži protok koji je donijela moderna tehnologija može rezultirati nekontroliranom objavom neprovjerenog sadržaja, te u konačnici padom kvalitete. Mi brinemo o tome da preciznost, dubina analize, pouzdanost izvora i, naravno, točnost informacija nisu ugroženi. Iako radio u svojoj osnovnoj djelatnosti nije vizualan medij – slušatelj vidi sve. Osjeti kada ste iskreni i kada radite da informirate, da podižete standarde, da vam osobni interes nije važniji od javnog.’

U izvanrednim situacijama slušatelji se mogu osloniti na FM radio koji je dostupan na platformama za emitiranje i kad neki drugi komunikacijski kanali zakažu.

Follow us