Back to top
  /  AGI   /  Londero Šimleša o suradnjama koje se ubrzale razvoj radijske industrije u zemlji

Londero Šimleša o suradnjama koje se ubrzale razvoj radijske industrije u zemlji

Udruga HRF već godinama sustavno promovira radijsku industriju u zemlji, potiče njezin razvoj. Na tom putu iznimno su korisne suradnje sa stručnjacima iz AMM Global Instituta (AGI) i Udruženja europskih radija (AER), a o čemu je više rekla predsjednica udruge HRF i članica Uprave AGI-ja Silvija Londero Šimleša.

Prije nešto više od godine dana udruga HRF postala je dio obitelji AER-a. Ta suradnja radijskim liderima u zemlji otvorila je nove horizonte, dala još precizniji uvid u položaj i smjer razvoja radijskog medija, prije svega u Europi, o čemu je Londero Šimleša govorila i na nedavnom otvaranju 4. Hrvatskog radijskog foruma koji je održan na Svjetski dan radija, 13. veljače.

‘U pandemijskoj je godini uloga Hrvatskog radijskog foruma, kroz suradnju s AER-om, Udruženjem europskih radija, po pitanjima razmjene iskustava i implementiranja europskih primjera, postala ključna.

Hrvatska kao članica Europske unije je kroz Hrvatski radijski forum članica Udruženja europskih radija. I kroz tu suradnju hrvatsko komercijalno radijsko tržište slijedi europske trendove i neprestano podiže profesionalne standarde, a tome ćemo težiti i dalje. Mnogo se toga dogodilo u pandemijskoj godini, ali možemo reći da smo, kroz iskustva europske radijske industrije, mnogo toga i dobili’, istaknula je Silvija Londero Šimleša.

Svim izazovima unatoč kojima svjedočimo sad već godinu dana, HRF nije odustajao od provedbe zacrtanih ciljeva na domaćem terenu kao što su unapređenje radijskog medija, edukacije, otvaranja tema važnih za medijsku struku. Naprotiv, u suradnji s AMM Global Institutom postignut je veliki iskorak na svim spomenutim područjima.

‘U promijenjenim okolnostima na tržištu važno je stvoriti nove modele poslovanja koje ćemo moći zadržati i nakon pandemije. Napredak je ključan za unapređenje poslovnih procesa, ali i edukaciju zaposlenika. U jeku pandemije pronašli smo način kako objediniti ove dvije komponente, kroz suradnju s AMM Global Institutom, prvim privatnim institutom kreativne industrije u Hrvatskoj. Provodimo niz edukacija s mladima, budućim radijskim DJ-evima, novinarima, urednicima, producentima, ali radimo i na brojnim projektima razvoja postojećih kadrova kako bi unaprijedili sadržaj, ali i proizvod’, objašnjava Londero Šimleša.

Follow us