Back to top
  /  AGI   /  Media servis global sluša gotovo polovica građana Hrvatske

Media servis global sluša gotovo polovica građana Hrvatske

Media servis global je radijska agencija koja je, na razini tjedna, izvor vijesti za čak 44,6% građana Hrvatske, pokazalo je najnovije istraživanje Ipsosa MEDIApuls, a na posljednje podatke o slušanosti osvrnula se direktorica te informativne agencije i članica Uprave AGI-ja Silvija Londero Šimleša.

Dominacija Media servis globala u radijskoj informativi u Hrvatskoj nije od jučer, ali posljednji podaci potvrda su snage i vrijednosti agencije koja se pokazala izvorom vjerodostojnih i pravodobnih informacija i u posebno izazovnim vremenima. U posljednjem kvartalu 2020. svjedočili smo djelomičnom zatvaranju uslijed pandemije koronavirusa, a kraj godine ostat će zapamćen i po razornom potresu.

‘U posljednjem kvartalu, ali i cijeloj protekloj godini koja je bila itekako izazovna, ključno je bilo opravdati povjerenje slušatelja što smo i postigli u najvećoj mjeri pravodobnim i objektivnim informiranjem javnosti. Budući da vijestima i emisijama opskrbljujemo trećinu radijskih postaja u Hrvatskoj redovna proizvodnja i emitiranje programa nije smjela biti dovedena u pitanje, upravo zbog odgovornosti koju imamo prema radijskim postajama članicama Media servis globala, ali i ukupno oko dva milijuna slušatelja koji imaju pravo na točnu i pravovremenu informaciju. Zahvaljujući novinarima i urednicima koji su čak i u iznimno zahtjevnim uvjetima profesionalno i odgovorno radili svoj posao, program nije stao’, podcrtava Londero Šimleša.

Vrijeme kriza stavlja informativne redakcije pred posebne izazove. U otežanim uvjetima rada, dok novinari i urednici pod maskama osjećaju i učestalo podrhtavanje tla, izazov predstavlja i velika količina informacija.

‘U takvim trenucima pojavljuje se čitav niz neprovjerenih informacija, a iskusni urednički kolegij i novinari čine branu koja štiti slušatelja od lažnih vijesti.’

Nakon snažnog potresa s epicentrom na području Petrinje svojim su slušateljima pružili relevantne informacije s terena. Svim problemima s telekomunikacijskim prometom unatoč, uspostavili su vrlo brzo vezu i s gradonačelnikom Petrinje Darinkom Dumbovićem koji je otkrio razmjere tragedije. S relevantnim sugovornicima, iz sata u sat, nastavili su izvještavati o stanju na pogođenim područjima.

Najbrža istina, slogan Media servisa najbolje opisuje njihov način rada. Uz vijesti koje plasiraju svakih sat vremena, redovito rade i audio/video Intervjue tjedna Media servisa s istaknutim osobama iz svijeta politike, znanosti, sporta, kulture i drugih područja. Inzistiraju na odgovorima koji zanimaju hrvatsku javnost zbog čega njihov sadržaj često prenose i drugi mediji u zemlji, poput njihovog intervjua s guvernerom HNB-a Borisom Vujčićem iz studenoga prošle godine kada je prvi čovjek HNB-a iznio da Hrvatska može preživjeti još jedan lockdown. Slušatelji su u zadnjem kvartalu 2020. imali priliku vidjeti i čuti još niz relevantnih sugovornika.

‘U trenucima povećane opasnosti od širenja koronavirusa te nužne potrebe smanjenja kontakata Intervju tjedna produciran je telefonom u iznimnim slučajevima, no češće kroz multimedijske platforme u studiju Media servisa, naravno, uz pridržavanje svih epidemioloških mjera. Time smo održali redovitost emitiranja i ostvarili svoju ulogu u redovnom informiranju javnosti. Podaci o najslušanijim i najgledanijim emisijama i temama u ova krizna vremena pokazuju kako su slušatelji željni pozitivnih promjena i drugačijeg smjera konzumacije informacija. Uz objektivno i točno izvještavanje traže optimizam i pozitivne teme i priče’, otkriva direktorica Media servis globala.

Neumorno traganje za činjenicama dovelo je Media servis na poziciju daleko najslušanije radijske informativne agencije čiji sadržaj redovito prenosi više od 50 radijskih postaja.

Follow us