Back to top
  /  AGI   /  O uspješnoj kampanji Radio Dalmacije: ‘Moraš biti kreativan da bi te ljudi stvarno čuli’

O uspješnoj kampanji Radio Dalmacije: ‘Moraš biti kreativan da bi te ljudi stvarno čuli’

Radio kao dio kreativne industrije sustavno radi na jačanju svojih kreativnih potencijala. Rezultat toga su brojni zapaženi koncepti, ali i njihove kampanje poput one za novu aplikaciju Radio Dalmacije koja je svojevremeno preplavila društvene mreže i portale i ostvarila odlične rezultate. O tome smo razgovarali s direktorom Radio Dalmacije i kreativnim konzultantom AGI-ja Hrvojem Turićem.

‘Ako želiš nešto reći ljudima moraš biti iznimno kreativan da bi te stvarno čuli’,

kaže Turić i objašnjava da smo danas izloženi mnoštvu poruka brendova, a kreativnost je ta koja donosi prevagu. Odličan primjer je njihova kampanja za novu aplikaciju, koja je privukla veliku pažnju i rezultirala značajnim povećanjem broja skidanja aplikacije.

Sjećate li se njega?

Prije službenog lansiranja kampanje, kadrovi sa snimanja spota poput požara širili su se messaging platformama, a uskoro i društvenim mrežama. U roku od 24 sata dospjeli su u domaće, ali i medije u regiji.

Kad je stvoren hype, Radio Dalmacija je stupila na scenu i otkrila što se događa.

U tom trenutku krenula je digitalna i on-air kampanja ‘Uvik uz tebe’. Kako bi se dobra priča nastavila, svi su pozvani da se pridruže i zaplešu uz aplikaciju gdje god im padne napamet, a najoriginalniji su novčano nagrađeni. Plesalo se tako na splitskoj Rivi, plažama, domovima, s partnerima, prijateljima, kućnim ljubimcima.

Kampanja je aplikaciju Radio Dalmacije tih dana lansirala u sam vrh ‘najskidanijih’, a u konačnici dovela do značajnog rasta broja preuzimanja. Ostvaren je tada i drugi važni cilj kampanje – vratiti osmijeh na lica slušatelja i podsjetiti ih na životne radosti dok se svijet bori s pandemijom, a bilo je to vrijeme nakon proljetnog lockdowna.

Ključ uspjeha? Naravno, kreativnost.

‘Treba sustavno raditi na jačanju kreativnih potencijala, onda ni rezultati neće izostati. To podrazumijeva kvalitetan multidisciplinarni tim koji će dobro surađivati, nadopunjavati se i ravnopravno raspravljati o idejama koje mogu uspješno provesti u djelo. Treba stvoriti sredinu u kojoj će se poticati iskoraci, izlazak iz kutije komfornosti. Bez toga nema napretka, jer stagnacija zapravo znači nazadovanje ‘, zaključuje Turić.

Follow us