Back to top

UniqueUnique - prva večer hrvatske kreativnekreativne industrijeindustrije

Unique – prva večer hrvatske kreativne industrije

Ono o čemu se već drugo priča postalo je sasvim jasno na prvoj večeri hrvatske kreativne industrije koja je jednostavno nazvana – Unique. Radio je srušio stare granice i postao izuzetno moćan.

Večer u zagrebačkom hotelu Hilton Garden Inn organizirale su perjanice radijske industrije u zemlji – narodni, Antena Zagreb, Radio Dalmacija, Enter Zagreb, Extra FM, Gold FM, Ultra Split, najjača informativna radijska agencija Media servis te amm – all market media, nezaobilazna agencija kad je o radijima riječ s obzirom na to da uživa ekskluzivno pravo njihova zakupa i prodaje. Na jednom mjestu okupili su više od 150 marketinških stručnjaka i ulagača u radijsko oglašavanje i pokazali svu snagu radija koji se danas sluša, čita i gleda.

Kreativnost je presudni izvor prednosti na tržištu, a vrijeme je pokazalo da su progresivni radijski brandovi tu na svom terenu. Velikih 10 Antene Zagreb, Extra koncert godine, Enter The Groove, Za lipšu Dalmaciju, HRF akademija, Ultra Boat Party, Enter The Challenge, Skriveni mikrofon, Dan najbolje domaće glazbe i SoMo borcem, najvažnijom digitalnom nagradom, nagrađeni prvi Viber stickeri koje gledaš i slušaš – samo su neki od uspješnih kreativnih radijskih koncepata koji su ostvareni posljednjih godinu dana. I svaki je poseban, svaki je unique, kao i radio koji ih je iznio te
klijent koji ih je prepoznao.

“Iako živimo u vrijeme naglih, strateških i tehnoloških komunikacijskih promjena, snažno partnerstvo i povjerenje koje vlada između nositelja unique radijskih projekata i unique marketinških i investicijskih lidera jamče dugoročnost i daljnji razvoj kreativnih radijskih koncepata u sferi globalne medijske industrije. Jer, budimo iskreni, hrvatski radijski lideri su naprosto integrirali digitalne tehnologije, od YouTube preko chat servisa pa do mobilnih aplikacija, i ušli u novu fazu svoje nezamjenjive uloge na općem medijskom tržištu“, naglasio je direktor Uniquea Hrvoje Vukušić.

Tijekom Unique večeri, koja se odvijala pod ravnanjem uglednog redatelja i scenarista Gorana Kulenovića, upečatljivo su predstavljeni radijski brandovi koji su i organizatori događaja. Svaki je od njih kreativnim sadržajem pokazao zašto je unique i kome se obraća. Njihova moć leži i u brojevima koji stoje iza njih, a prisutni su sve važne informacije dobili i u amm booku – jedinstvenoj retrospektivi kreativnih dostignuća radijske industrije. U jednom trenutku u dvoranu su ušetale brojne poštarice i
svakom uzvaniku dodijelili njegov ili njezin primjerak.

Koncept Uniquea dodatno je naglašen kratkim predstavljanjem ljudi s radija na kojima se njeguje individualnost i kreativnost. Da to ne bude tek uobičajeno korporativno okupljanje pobrinuli su se i gosti iznenađenja. Naime, te večeri u Hilton stigle su velike pjevačke zvijezde – Massimo Savić, Nina Badrić i Petar Grašo. Svojim su nastupima eventu podarili novu energiju.

„Izuzetno sam ugodno iznenađena organizacijom eventa, mislim da ovakvi koncepti definitivno nedostaju kreativnoj i oglašivačkoj industriji. Inovativnost u prezentiranju snage svog medija je uvijek dobrodošla nama oglašivačima i definitivno pokazuje, ne samo event nego i rezultati koje radio ima, da je radio značajan mediji koji zauzima sve veći dio marketinškog budžeta“, rekla je Maja Čulig, direktorica marketinga Addiko grupe.

„Ne treba se bojati za budućnost radija koji je izuzetno važan mediji. Mislim da s ovim pristupom, posebno nišnim pristupom gdje imate radio za svakoga i obraćate se svakoj publici na svoj način, radio apsolutno ima svijetlu budućnost“, istaknula je direktorica Korporativnih komunikacija Podravke Marinka Akrap.

Da bi stigli ovdje gdje su danas i osigurali tu svijetlu budućnost, radijski čelnici već godinama sustavno potiču individualnu kreativnost i ulažu u edukaciju i razvoj vještina. Rezultati nisu izostali, a njihovi dosezi moći će se redovito pratiti. Naime, večer hrvatske kreativne industrije bit će organizirana jednom godišnje.

„Kreativne vještine. Radijski imidž. Digitalna kultura. Publicitet. Istraživanje javnosti. Programska strategija. Produkcijska potpora. Industrija evenata. Edukacija. Stvarni medijski utjecaj. To su samo neke od tema koje će ubuduće donositi Unique“, otkrio je direktor Hrvoje Vukušić. Uvjeren je da će Unique postati tradicionalno okupljanje jedinstvenih aktera kreativne industrije u Hrvatskoj, a ako je suditi prema prvoj večeri – imaju što pokazati.

Follow us