Back to top
  /  AGI   /  Radio Dalmacija učvrstila poziciju radijskog lidera u Dalmaciji

Radio Dalmacija učvrstila poziciju radijskog lidera u Dalmaciji

Radio Dalmacija opet bilježi uzlet slušanosti, najbolji dar za 25. rođendan.

Opet su prvi od Prevlake do Svetoga Roka, s tjednom slušanošću od 40,8 %. Dalmatinci ih stvarno vole, a marketinški najzanimljiviji dio publike, onaj između 18 i 49 godina, obožava. Iz te skupine sluša ih gotovo svaki drugi Dalmatinac, preciznije to na razini tjedna čini njih 47,3 %, pokazalo je najnovije istraživanje Ipsosa MEDIApuls.

Ako taj podatak za treći kvartal ove godine usporedimo s primjerice istim kvartalom 2017., riječ o rastu za više od 7 postotnih bodova, a ovako izgleda dnevni doseg kroz godine.

“Na 25. rođendan posebno nas veseli još jedna potvrda da dobro kotiramo
među mladima”

ističe Hrvoje Turić, direktor Radio Dalmacije i kreativni konzultant AGI-ja. Naime, prema posljednjem istraživanju, sužavanjem dobne granice na one starije od 18 i mlađe od 35, slušanost im iznosi 42 %. Opet govorimo na razini Dalmacije, a Split i njihova županija su priča za sebe. Tjedno ih sluša 60,5 % Splićana, odnosno 62,1 % njih u skupini od 18 do 49, a uzimajući u obzir tu dobnu grupu u Splitsko-dalmatinskoj županiji opet dolazimo do 62 %.

Razvijajući se na različitim platformama, iz godine u godinu šire svoj doseg i privlače novu publiku u Dalmaciji, ali i šire. Kao predvodnici trendova visoko su podigli ljestvicu.

Najpraćeniji su dalmatinski medij na Instagramu i na TikToku, a na toj omiljenoj društvenoj mreži mladih samo jednom objavom mogu doseći više od 140 tisuća ljudi.

Kreativnim videima na Facebooku oduševljavaju njih stotine tisuća. Njihov viralni hit “Korona i kafići”, parodiju na temu filma “Maska” vidjelo je gotovo 2 milijuna korisnika Facebooka, a o hit videu pisali su i neki vodeći domaći mediji.

“Imamo znanje i iskustvo i ne bojimo se novih izazova. Upravo ta kombinacija pokazala se dobitnom”

zaključuje Hrvoje Turić.

Follow us