Back to top
  /  AGI   /  Radio: Suputnik koji nas dokazano čini sretnijima

Radio: Suputnik koji nas dokazano čini sretnijima

Radio je odličan suputnik, prijatelj i kolega, jer dokazano podiže raspoloženje. Prokuristica AGI-ja Anita Šulentić koja educira nove generacije medijskih djelatnika na komercijalnim medijskim postajama otkrila nam je više o ovoj ulozi radija u našim životima.

Radio nas, jednostavno rečeno, čini sretnijima i podiže nam razinu energije. Nije to tek priča, već činjenica koju je potvrdilo i istraživanje. Naime, studija koja je rađena prema narudžbi Ureda za radijsko oglašavanje u Velikoj Britaniji pokazala je da slušanje radija čini ljude sretnijima nego konzumiranje drugih medija, gledanje TV-a ili surfanje po internetu. Otkriveno je da radijski medij podiže razinu sreće za čak 100%.

‘U ovim izazovnim vremenima radio je najmoćniji medij za boostanje emocionalnog imuniteta, konkretno govorimo o emocionalnom multiplikatoru jer povećava našu sreću i energiju’, ističe Šulentić.

U studiji je sudjelovalo 1000 Britanaca koji su odgovarali na pitanja o konzumaciji medija i o svojim emocionalnim reakcijama na njih u različitim dijelovima dana.

Zapravo, ovakav zaključak studije je vrlo logičan. Kad netko spomene radio, prvo što nam padne na pamet jest glazba. Mnoga istraživanja dosada bavila su se utjecajem glazbe na ljude i utvrdila niz prednosti, osim što ima utjecaj na naše emocije, čini nas i fizički zdravijima. Iako je osjećaj sreće individualna stvar, upravo ga glazba može ‘pogurati’ i ‘nabildati’. Stoga nije čudno da su brojni važni događaji u našim životima popraćeni glazbom.

Drugi važan segment svakog radija su ljudi koji ga čine. Radijski DJ, poznato je, postaje na neki način prijatelj svojim slušateljima s kojima je iz dana u dan, a poznati glasovi također su bitni za naše raspoloženje.

Radio je najintimniji medij uz kojeg se ljudi lako vežu i učine ga svojim stalnim suputnikom kroz život.

Sve to utječe i na način na koji procesuiramo poruke koje čujemo na radiju.

‘Recentna znanstvena i stručna istraživanja sugeriraju da poruke koje primimo putem radijskog medija, obrađujemo heuristički i manje kritički te da smo tome skloniji ako smo sretnijeg raspoloženja’, zaključuje ovu temu Šulentić.

Follow us