Back to top
  /  AGI   /  ‘Slažemo se’: Kampanja koja je Zagrepčane danima držala u neizvjesnosti

‘Slažemo se’: Kampanja koja je Zagrepčane danima držala u neizvjesnosti

Čuli ste da imamo novu Antenu Zagreb? Naravno, teško vam je moglo promaknuti, što znači da je njihova kampanja jako i daleko odjeknula.

Nju u cijelosti i isključivo potpisuje njihov kreativni tim, otkriva direktor Antene i kreativni konzultant AGI-ja Hrvoje Barišić.

Što moderan radio digitalnog doba može najbolje se vidi iz kampanje ‘Slažemo se’ kojom su pripremili teren za predstavljanje nove, modernije i atraktivnije Antene Zagreb. Predstavili su tako i snagu svog medija, odnosno tima koji su okupili, a koji djeluje i izvan on air terena, na onom digitalnom.

Kreativci, copywriteri, DJ-i, producenti, audioproducenti, fotografi, snimatelji, social media manageri… Svi su zajedno sjeli za stol, kao i puno puta prije, ali sada je u igri bila kampanja za njih, kampanja kojom su željeli zaintrigirati javnost, privući pažnju i tek onda, kad privuku svjetla reflektora, otkriti o čemu je riječ.

Procijenili su, pokazalo se ispravo, da će im za dobru pripremnu kampanju trebati 10 dana, pa je na svim platformama krenula 29. listopada, a okončana je večer prije starta nove Antene, 8. studenoga.

Tog 29. 10. u eteru je odjeknula zagonetna poruka ‘Slažemo se’. Istodobno, preplavila je brojne domaće portale.

Kad je metropolom krenula priča, šuškanja i nagađanja o čemu je riječ, Antenina ekipa je otišla korak dalje. Nekoliko dana nakon početka kampanje, počeli su dozirano puštati više informacija, ali zadržavajući dozu tajanstvenosti. Dan po dan curile su nove poruke u eter, pojavljivali se novi vizuali na njihovom Instagramu, nagovještaj onoga što slijedi, cijelo vrijeme zadržavajući pažnju javnosti.

I tek tada je metropola bila spremna za novu Antenu Zagreb koja je lansirana u ponedjeljak, 9. 11. U tom su trenutku na svoje mjesto došli svi komadići mozaika i postali dio šire slike. Metropolom je odjeknuo moderan, atraktivan, svjetski radio kakav svira u New Yorku i Londonu.

Nakon svega, Barišić ističe da je ponosan na svoj tim koji je od početka do samoga kraja sve sam odradio na najbolji mogući način.

‘Držali su sve konce u rukama, izlazili u javnost s kreativnim rješenjima na različitim platformama u pravom trenutku i tako osigurali da na dan lansiranja nove Antene oči i uši metropole budu na nama, odnosno uz nas. Bio je dovoljan taj jedan dan da cijeli grad zna da je stigla nova era Antene Zagreb – sadržajno modernog, glazbeno trendovskog, produkcijski svjetskog radija, s brzom i preciznom informativom. Sve najbolje što smo našli u svijetu, donijeli smo u Zagreb’, zaključuje Barišić.

Follow us