Back to top
  /  AGI   /  Što se očekuje od modernih radijskih DJ-eva?

Što se očekuje od modernih radijskih DJ-eva?

Nedavno smo načeli temu rastuće svjesnosti publike da je radio više od glazbe i, posljedično, da radijski DJ-evi i kreativni sadržaji, u čijem stvaranju sudjeluju, sve više dolaze pod svjetla reflektora. O ulozi DJ-eva u modernoj radijskoj industriji razgovarali smo s radijskim strategom i predsjednikom Uprave AMM Global Instituta Ivanom Jurićem-Kaćunićem.

Kreativaca u radijskoj industriji nikada nije manjkalo, ali njihova uloga sve je prepoznatljivija kako raste i igralište na kojem se natječu za naklonost publike. Na ‘prvoj liniji’ u kontaktu sa slušateljima su radijski DJ-evi koje stručnjaci nazivaju i izvornim influencerima.

‘Poznato je da je radio platforma koja omogućuje DJ-ima da se povežu sa svojom publikom na jedinstven način. Ta duboka i osobna povezanost značajno utječe na percepciju radijskog medija’,

objašnjava Ivan Jurić-Kaćunić i pokazuje nam različite studije sa svih strana svijeta koje potvrđuju da se radio svugdje doživljava kao društvo, pa čak i prijatelj.
Siguran je da će se te kvalitete radijskog medija s vremenom sve više cijeniti. ‘Ta iskrena ljudska povezanost bit će sve vrjednija kako odmiče digitalna transformacija društva.’

Što društvo, odnosno slušatelji traže od radijskih DJ-eva? ‘Ako pitate publiku, prije svega cijene smisao za humor, iskrenost i široko znanje radijskih DJ-eva. Na vrhu popisa je redovito i autentičnost’, odgovara Jurić-Kaćunić, ali i dodaje da je lista zapravo puno dulja.

‘Radijska struka naglašava kreativnost radijskog DJ-a, pripremljenost, vještinu brzog i kritičkog razmišljanja, sposobnost multitaskinga, poznavanje svoje publike, kao i sposobnost da se obraća jednoj osobi, a ne ukupnoj publici.’

Podsjeća i na njihov doprinos u stvaranju kreativnih sadržaja po kojima je radio poznat. Radijski DJ-evi zajedno sa svojim multidisciplinarnim timovima osmišljavaju i plasiraju sadržaje na niz platformi na kojima radio djeluje.

‘Globalna kreativna industrija u novom je zaletu, a vrijednost talentiranih kreativaca sve je izraženija. Sadržaj je oduvijek bio King, a s obzirom da je sada svugdje i njegovih izvora nikada nije bilo više, kreativni radijski sadržaji plasiraju se u vrlo dinamičnom okruženju. Stoga je na našim kreativcima zadatak da uvijek iznova stvaraju autentičan i kvalitetan sadržaj koji će uistinu doprijeti do publike, a u okviru moderne radijske industrije mogu računati na potporu.

Na raspolaganju im je najbolja moguća oprema, širok tim suradnika i okruženje u kojem se inovativnost i kreativnost kontinuirano potiču.’

Follow us