Back to top
  /  AGI   /  Turić o odličnoj slušanosti: ‘Radio Dalmacija i Dalmacija su neraskidivo povezane’

Turić o odličnoj slušanosti: ‘Radio Dalmacija i Dalmacija su neraskidivo povezane’

Novo istraživanje slušanosti, nova potvrda snage Radio Dalmacije, dalmatinskog radija broj 1. Najnovije rezultate prema Ipsosovom istraživanju slušanosti MEDIApuls komentirao je direktor Radio Dalmacije i kreativni konzultant AGI-ja Hrvoje Turić.

Najslušaniji su u općoj populaciji, u skupini od 18 do 49, pa i u onoj od 18 do 35, ali krenimo redom. U četiri županije na jugu zemlje tjedno dosežu slušanost od čak 39,7%. Na svom terenu čuvaju uvjerljivu prednost pred svim drugim igračima, a najbliži konkurent za njima zaostaje 13 postotnih bodova.

Istraživanje pokazuje i da dosežu 43,7% Dalmatinaca u dobi između 18 i 49 godina, te 40,9% punoljetnih Dalmatinaca mlađih od 35 godina. Još su zanimljiviji podaci iz njihove županije i grada.

U Splitsko-dalmatinskoj županiji imaju slušanost od 53,5%, a prvi konkurent zaostaje 27,5 postotnih bodova. Ovdje u skupini od 18 do 49 bilježe slušanost od 57%, a otprilike na tim razinama slušanosti su i u samom gradu Splitu. Među svim Splićanima ostvaruju slušanost od 55,1%, a u targetu 18 do 49 godina – 57,2%.

‘Radio Dalmacija i Dalmacija su jedno, neraskidivo povezane i ne možemo zamisliti život jedni bez drugih. Iako smo već dugo najslušaniji, ne živimo na lovorikama stare slave. Stalno unaprjeđujemo program i kvalitetu zvuka, donosimo nešto novo’, ističe Hrvoje Turić.

Dominaciju u radijskoj areni na jugu zemlje prate i odlični rezultati u digitalnom svijetu. Na Facebooku, na kojem ih prati više od 140 000 ljudi, i ove su godine pokrenuli svoju, sad već poznatu društveno odgovornu akciju ‘Pokloni Božić’ koja je okupila više od 17 000 članova i pomogla brojnim obiteljima.

Neumorno kreiraju atraktivne sadržaje za sve svoje digitalne kanale, što ih je dovelo do pozicije najpraćenijeg dalmatinskog medija na Instagramu i TikToku. Potonja mreža poznata je po izazovima svih vrsta, a onaj Radio Dalmacije pod nazivom ‘Pokušaj zadržati dah’ prikupio je gotovo 120 000 pregleda.

‘Imamo tim kreativaca koji se odlično nadopunjuje, a sadržaji u eteru i na digitalnim kanalima održavaju naš duh zajedništva, sklonost dobroj zezanciji, ali i društvenom angažmanu.’

Na izmaku prošle godine doznali su i za dvije nominacije za Zlatni studio Jutarnjeg lista. Zahvaljujući glasovima čitatelja ušli su u uži izbor za najbolju radijsku postaju, a njihova Edita Lučić Jelić, uz koju se Dalmacija budi, konkurira za najbolji radijski glas.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Radio Dalmacija (@radiodalmacija)

Follow us