Back to top
  /  AGI   /  Uspješan rebranding: Kako je ugašen Narodni radio i rođen narodni (1. dio)

Uspješan rebranding: Kako je ugašen Narodni radio i rođen narodni (1. dio)

Sada, nešto više od tri godine od rebrandinga, možemo sagledati cjelokupnu sliku ponovnog rađanja brenda i sa sigurnošću zaključiti da je taj potez polučio veliki uspjeh. Direktor narodnog i kreativni konzultant AGI-ja Katijan Knok otkriva nam kako je Narodni radio postao narodni – više od radija.

Upustiti se u cjelokupni rebranding zahtjevan je i izazovan pothvat, put je to na kojem se lako posrne, ali svojevremeno su Knok i ekipa oko njega zaključili da je kucnuo čas, definirali strategiju i krenuli u korjenite promjene. Mijenjalo se u tom procesu gotovo sve, od glazbe i produkcije, preko vizualnog identiteta i slogana (tada još Bruketa&Žinić OM), do društvenih mreža, aplikacije i narodni TV-a.

1. svibnja 2017. pijetao je službeno otišao u povijest i rodio se narodni.

I više nikada nije zvučao kao prije. Glazba, ta glavna odrednica radija, na narodnom je presjek najboljeg od hrvatskog popa i rocka, kombinacija novih pjesama i legendarnih hitova uz koje smo odrasli. Pritom zadnju riječ imaju slušatelji, oni su ti koji biraju pjesme, a ključni izvođači sada su, primjerice, Oliver, Gibonni, Parni valjak, Nina Badrić, Daleka obala i Petar Grašo.

Na narodnom su po tom pitanju otišli i korak dalje. Na aplikaciji i webu slušatelji imaju još veću moć biranja glazbe odabirom jednog od pet mood kanala, utječući tako i na logo radija koji mijenja boje ovisno o njihovom raspoloženju. Uistinu, radio koji te sluša čuje svoje slušatelje, a novi kanali predstavljaju značajan odmak od onih prije 2017. nazvanih tambura, more, hitovi, stari val i legendarne.

Follow us