Back to top
  /  AGI   /  Utjecaj pandemije na medijsku publiku: ‘Aktivnija je, ali očekivanja su ista’

Utjecaj pandemije na medijsku publiku: ‘Aktivnija je, ali očekivanja su ista’

Gotovo da nema toga na čemu pandemija koronavirusa nije ostavila svoj trag, nema sektora koji je zaobišla. Iznimka nije ni medijsko tržište, a o utjecaju pandemije na medijsku publiku razgovarali smo sa Silvijom Londero Šimleša, članicom Uprave AMM Global Instituta i direktoricom Media Servis Globala.

Medijska publika se mijenja kao i sve oko nje. Pandemija se odrazila na njezine navike, a promjene se dalekosežne.

‘Pandemija je dovela do određenih promjena kod medijske publike i restrukturirala procese proizvodnje medijskih sadržaja. Komunikacija je uglavnom prešla na online, što se dijelom i zadržalo kao praksa nakon prvog vala pandemije. Publika je danas aktivnija na društvenim mrežama i digitalnim platformama te je uključenija u proizvodnju sadržaja’, napominje Londero Šimleša.

U situaciji neizvjesnosti slušatelji su se još jače povezali s radijem.

‘Pandemija je pokazala značaj radijskog medija za širu društvenu zajednicu. Publika prepoznaje radio kao medij putem kojeg lakše i brže dolazi do informacija te prijateljski medij od kojeg će uvijek dobiti odgovore na svoja pitanja. U usporedbi s drugim izvorima informiranja, publika također prepoznaje radio kao medij koji je ne izlaže lažnim vijestima niti dezinformacijama.’

U godini promjena kojima smo svjedočili od prve pojave zaraze koronavirusom u Hrvatskoj, jedna je stvar ipak ostala ista.

Očekivanja publike nisu se promijenila, ona traži brze, kratke, konkretne i jasne informacije te pravovremenu reakciju koju joj radio zbog svoje brzine i pouzdanosti može pružiti.’

Radio je ispunio očekivanja i tako ostvario veliki uspjeh u iznimno teškoj godini.

‘Izazovi koje je donijela pandemija, poput prilagodbe novom načinu rada, dislociranosti, postizanja balansa između informiranja javnosti i ne stvaranja dodatne panike te poplave lažnih vijesti, vrlo su brzo prevladane upravo zbog brze reakcije radija koja je publiku dodatno približila sebi kao mediju kojemu u potpunosti vjeruje’, kaže Silvija Londero Šmleša, zadovoljna postignutim.

Follow us